ingyenes
webstatisztika
Szállítási információk | Kamagra Eladó

Szállítási információk

Szállítási információk

Fizetési lehetőségek, termék átadása-átvétele

A megrendelését a következő módon lehet megfizetni valamint kézhez kapni:

Előre történő utalással egy jelzett bankszámlaszámra: eszerint a legalacsonyabb az ára, mert a szállítási, csomagolási, valamint más költségeket cégünk állja.

Postai utánvétellel az áru átvételekor a postának, illetve a postásnak kiegyenlíteni az utánvétel díját, azzal összefüggésben, hogy a postástól magától kapja kézhez a terméket, illetve a postán. Az utánvétel összeg kifizetésekor kapja meg a rendelt árucikkeket.

Fizetés azonkívül átvétel postai utánvétellel:

 

1. Szokás szerint a kifizetési azonkívül átvételi lehetőség a posta általi utánvét címre való kiküldéssel, ami azt jelenti, hogy a rendelésben jelzett információk alapján egy titoktartó nem átlátszó légbuborékos tasakban feladjuk Önnek postán a készítményt. A futár 24-48 óra leteltével házhoz szállítja a lakóhelyre a küldeményt, ám ha nincs otthon senki, abban az esetben a helyszínen hagy egy értesítőt a postaládában. Ezzel az értesítővel Ön be tud menni a postára, amikor Ön akar, és ott átveheti a postában a készítményt. Ilyenkor csak akkor szükséges megfizetnie az árunkat, amennyiben már megkapta azt a postástól, előre nem kérünk pénzt.

A postai utánvételes hazaszállítást lehet postafiókra, vagy egy cég nevére is kérni.

A postahivatali utánvételes azonkívül házhozszállítási költség átlagosan 1500 Ft.

2. Esély van postahivatalban maradó csomagként is rendelnie, amelynek előnye, hogy nem tud senki sem a rendeléséről, mivel Önnek kell bemennie a postára és azt kikérnie a saját vagy cége nevére, és Ön erről semmiféle formában semmiféle papírt nem kap a saját lakóhelyére, merthogy azt nem adta meg nekünk.

 

Postahivatalban maradó megrendelés esetén a posta címét adja meg számunkra ahova szeretné kapni a terméket, és írja a megjegyzés mezőbe feltétlen, azt, hogy POSTÁN MARADÓ. A megrendelés feladását követően 2-3 nappal fáradjon be a postahivatalba, ahova kérte a csomagját, továbbá ott kérje ki a küldeményét. Például: Jó napot kívánok! Várok egy postahivatalban maradó ajánlott levelet Nagy József névre, és szeretném megkapni!

 

Amennyiben Ön nem megy be a postára, 14 nap után visszajuttatják a feladóhoz. Azt szeretnénk, hogy csak megalapozott esetben válassza a postán maradó módot, minekutána azzal számottevően több zavar szokott lenni a benyomásaink alapján, mint a szokásos, lakáscímre történő kiküldés esetén!

 

Előreutalással való fizetés továbbá átvétel: az előreutalás abból a nézőpontból lehet előnyösebb, hogy ebben az esetben a postaköltséget cégünk átvállalja, így jóval kevesebb pénzért megszerezheti az árucikket. Rögtön azután, hogy beérkezett a fizetség kereskedésünkbe, abban az esetben aznap postára adjuk az árucikket, eszerint 48-72 óra leforgása alatt megszervezhető az egész, azonkívül olcsóbb is.

Előre való utalásnál kérjük, írjon a Kapcsolat menüponton át egy levelet és mi nyomban megírjuk azokat az elérési lehetőségeket e-mailben Önnek, amelyre utalni szükségeltetik a pénzt. A csekk közleményébe adja meg azt a nevet és irányítószámot, mint amit a megrendelésben is eljuttatott nekünk, ekképp egyszerűen be tudjuk azonosítani. A termék nevét kérjük, egyáltalán ne jelölje meg az utalás közleményében, egyedül csupán a nevét továbbá az irányítószámát tüntesse fel, amit az igénylés esetében megadott!

Ahogy beérkezett az utalás (ez normál esetben egy-két óra, illetve 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak bennünket, és ezzel még aznap már el is küldjük a terméket ajánlva, utánvétel nélküli levélként, ami egy, illetve maximum két nap leforgása alatt biztos odaér Önhöz, magától értetődően titoktartó csomagban.

Postán történő vagy futárszolgálati utánvételes fizetés valamint birtokba vétel: Az utánvéttel való fizetési variáció a népszerűbb azonkívül a leggyakrabban választott. A szállító a megrendelő címére szállítja ki a csomagot azonfelül az utánvétel költségének kifizetésekor odaadja azt az Ön kezébe. Általában kijelenthető, hogy 20 000 Ft-ig bezárólag egy-két dobozos igénylés esetében elsőbbségivel elküldött termékek valamennyi szállítási, és egyéb díja csupán 1500 forint. Eme összeg fölött, és a csomag tömegének emelkedése következtében, akár 1800-2100-2700 forint is lehet a plusz házhozszállítási költség. A megrendeléskor ezt a szállítási összeget hozzáadja a rendszerünk az áru árán felül, ezért látja Ön is, hogy részletesen mennyi is lesz a postaköltsége, így az árucikkel együttesen kereken mennyit fizet majd.

A postai utánvétel, illetve postai utánvét kifejezés azt jelenti érthetően, hogy az értékesítő feltüntet a küldeményen egy utánvételi összeget, amit szeretne, hogy a vásárló a birtokba vétel alkalmával fizessen. Az utánvételi összeg esetünkben az áru árából, a postai hazaszállítás díjából, azonkívül a csomagolási költségből adódik. Értelemszerűen ez az utánvéti ár a rendelt árucikket plusz összegekkel emeli, melyet a megrendelőnek muszáj lerónia. A postai utánvétellel zajló vásárlás esetén a postásnak kell kifizetni a küldeményen szereplő utánvéti árat, és ekkor a csomagot birtokba veheti. Amennyiben nincsenek otthon a címen, hagy egy értesítőt. A másik verzió a postán maradó utánvételi csomag, aminél a postahivatalban marad a küldemény, nem kerül kiküldésre azonkívül minthogy Önnek nem szükséges a saját címét megadnia a rendeléskor, így nem fogják értesíteni a postahivataltól, hogy jött küldeménye, ekképp Önnek kell besétálnia a postára továbbá megfizetni az utánvét árát. A postán maradó termék a gyakorlatban azért nem ennyire áttekinthető, amennyiben ekképp szeretné választani az igénylését, mindenféleképpen olvassa el az alábbiakat, mert feltéve, hogy már többszöri alkalommal rendelt így, akkor is mások lettek a kézbesítési előírásai, amit itt olvashat el részletekbe menően.

Szállítás postán maradó küldeményként

Kérem, mindenféleképpen böngéssze át e postahivatalban maradó tájékoztató szöveget, mert lehet, hogy Ön eddig is sok esetben is igényelt postán maradó csomagot és minden simán működött, ellenben nemrég sokban átalakultak a postán maradó küldemények módszerére megalkotott kritériumok!

Ez általánosságban a legbajosabb birtokba vételi eljárás a megfigyeléseink alapján, nagyszámú okból is.

A kisposták, vagy a plázákban, azaz üzlet központokban működő posták nem fogadnak postán maradó küldeményeket, így azt visszaküldik a faladójához. Javasoljuk, hogy a konkrét város, vagy település főpostájára címezzék a rendelt terméket, feltéve, hogy megoldható, és így máris sokkal kevesebb bonyodalom lehet az átvételnél. A postakeresőben olyan kisebb postahivatalok, illetve plázák- bevásárlóközpontjainak postái is olvashatóak, ahol nem foglalkoznak postahivatalban maradó csomagokkal, szóval javasoljuk ne ezt, hanem inkább a nagyobb (fő)postahivatalokat válassza ki!

Rengetegen nincsenek tisztában vele, hogy a postahivatalban maradó csomagok esetében semmilyen értesítést sem kapnak a postástól. Hiszen nem is tudnák milyen címre küldeni az értesítést, mert az Ön címét nem jelölte meg az igényléskor, hanem mindössze a posta címét vagy számát, amit a postakeresőben választott ki. Ezt tetézi még, hogy többször azt mondják a postára besétáló személynek, hogy nem küldték el, vagy nem találják. Ilyenkor kérjük, írjon cégünknek a Kapcsolat menüponton keresztül egy levelet, ahol mi válaszlevélben megírjuk Önnek a rendelés alkalmával kijelölt küldeményazonosító számot. Így már minden esetben oda fogják adni Önnek az ajánlott csomagját, amibe a terméket csomagoltuk.

A postahivatalban maradó csomagok beérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és ha Ön nem oda kérte postahivatalban maradóként, akkor átviszik a megadott számú vagy című postahivatalba az Ön csomagját. Amennyiben az 1-es számú postára kérte, akkor ott várja Önt a főpostán.

Leglényegesebb tennivalók: A postán maradó küldeményeknél sohasem küldenek Önnek értesítőt, eszerint Önnek kell az igényléstől számítva 24-48 órán belül bemennie a megadott című illetve számú postahivatalba a szóban forgó településen. Feltéve, hogy 7 munkanapon belül nem megy be a postára, abban az esetben a küldeményt visszajuttatják a feladóhoz. Feltéve, hogy a postahivatalban azt közlik, hogy nem jött meg a csomag, vagy eltűnt, olyankor meg kell adni a küldeményt azonosító RAG számot, és azután garantáltan rendeződik a zavar! Ezt a számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy üzenetben kérje vállalatunktól, és akkor mi továbbítjuk Önnek a lehető leghamarabb.

Legégetőbb gond a postán maradó küldeményeknél hogy a kipostázott csomagot (levél formájában) nem mindig képesek megtalálni azonnyomban a postán, mindössze egy ún. küldeményazonosító RAG számmal, amelynél minden postázott küldemény útvonala követhető. Az úgynevezett RAG szám adatai szerint már nagy biztonsággal ki tudják majd keresni a szóban forgó postahivatalban az utánvételes ajánlva feladott csomagját, és átadják Önnek a szerintük „még meg sem jött” küldeményt. Többször a postahivatalban a kevéske ösztönzés azonfelül a kevés bérek következtében, ha nincs éppen könnyen megtalálható helyen a keresett csomag, akkor szívesebben azt mondják Önnek, hogy nem jött meg, illetve nincs meg. Ez okból lényeges a RAG szám, ami egyúttal egy küldemény nyomkövetési szám. Eme számot a Kapcsolat menüpont segítségével egy pár soros üzenetben kérje el vállalatunktól.

A rendelést követő napon a csomagja mindig postázásra kerül a délután 4 óráig bejelentett rendeléseknél. A 16 óra utáni megrendeléseket, ha még van rá lehetőségünk, abban az esetben szoktuk teljesíteni, ámde hogyha nem sikerül, akkor következő nap kerülnek feladásra. A postázott bármely csomag teljesen egyedi küldeményeket azonosító RAG számot kap, emiatt megkereshető a postahivatal számítógépének adatbázisa segítségével.

A postahivatalban maradó megrendelést követő másnap, megírjuk Önnek ezt a bizonyos küldeményeket nyomon követő számot, de ennek hiányában is bemehet a postahivatalba valamint megkaphatja a csomagját, amennyiben normális dolgozók vannak, akkor kikeresik Önnek elég hamar és így megkapja.

Ha valamely okból mégsem küldenénk ezt a RAG számot levélben, abban az esetben legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, hogyha besétált a postára és azt mondták Önnek, hogy nem érkezett meg a csomagja, illetve eltűnt. A KAPCSOLAT menüponton át írjon nekünk egy üzenetet!

Ezért ennyire lényegbevágó, hogy valós levelezési címet és telefonszámot közöljön velünk, hogy a kommunikáció lehetséges lehessen. Netalán az ilyen kézbesítési gondnál fel tudjuk Önt hívni, ha nem válaszol az üzenetünkre.

Hazaszállítás szokásos postai utánvéttel, megadott címre történő küldéssel

A szokásosnak valamint legtöbbször igényeltnek mondható postai utánvételes csomag lakásra történő kiküldése során a postás kis értéknél (100 000 forintig) kikézbesíti a csomagot a megadott címre, és akkor az átvételkor leróhatja a postaköltséget az igénylő úgy, hogy a helyszínen a futárnak odaadja az utánvét árát. Az utánvételi ár a rendelt termék(ek) összegéből, a posta- utánvétes, valamint becsomagolási költségekből jön össze. A rendelésénél egyébiránt mindenkor feltüntetjük a kézbesítési költséget is részletesen, így láthatja, hogy az igényelt árun felül mennyibe kerül a kézbesítés.

Házhoz történő kézbesítéskor utánvétel alkalmával, amennyiben nem nyitnak ajtót a megadott címen a postás/szállító, illetve esetleg magasabb értékű az utánvét ára, abban az esetben rendszerint hagy egy értesítést a postaládában.

Sajnos azt kell a tények szerint kijelentenünk, hogy a kiküldési gyakorlat nem minden esetben megfelelő, többször értesítést sem hagynak a postások vagy a futárok nem tudjuk milyen ok miatt, és ilyenkor az általunk feladott küldeményt visszaküldik vállalatunkhoz, mert Ön nem tud a küldeményünk kiérkezéséről, minekutána nem kapta meg róla az értesítést, hogy menjen be érte a postahivatalba. A probléma elhárításának módja az, hogy az igénylés után 48 órával maximum, ha nem viszik ki az adott címre a küldeményt, abban az esetben írnia kell nekünk egy üzenetet a Kapcsolat menüpontban. Ezután a küldeményeket azonosító /RAG/ számot megírjuk Önnek ekkor ezzel garantáltan megtalálják a postahivatalban.

Probléma, illetve két napnál régebbi igénylés esetében, hogyha nem kapta meg a termékünket, akkor kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot úgy, hogy eljuttat hozzánk egy levelet a problémájáról a Kapcsolat menüponton át!

Kiküldés előre való utalásnál

Hogyha Ön előre elküldte cégünknek a termék(ek) összegét, akkor az utalás jelentkezése után, aminél SMS-ben informálnak minket, még rögtön aznap feladjuk a terméket. A terméket sima buborékfóliás nem átlátszó továbbá nem kitapogatható borítékba csomagoljuk be alaposan, a tartalmát nem tüntetjük fel. A diszkrét küldeményünk ajánlva kerül feladásra utánvétel nélkül.

Amennyiben tán nem volt otthon ezért a postás/futár nem tudta átadni, akkor ott hagy egy értesítőt az Ön postaládájában. Ezzel kívánatos bemennie a postahivatalba amellett birtokba vennie a fizetés nélkül kiadott tapintatos dobozú ajánlott küldeményét.

Ha nem kapott értesítést azonkívül már két-három napja rendelte az árucikket, olyankor feltehetőleg a postás/futár nem hagyott üzenetet Önnek, ámde a postán ott lesz a küldemény. Feltéve, hogy így sem képesek megtalálni, küldjön számunkra a KAPCSOLAT menüpontban egy értesítést és mi segítünk Önnek! Az átutaláshoz kellő díjtérítési információinkat ennek a lapnak a tetején nézheti meg a FIZETÉSI MÓD-nál.

Postázás tempója, ideje, külön sürgősségi szolgáltatás

A szállítás időtartalmának redukálása, valamint a kedves vásárló mennél megfelelőbb ellátása cégünk elengedhetetlen szabálya! viszont a megfizethető postázási költségeket előtérbe helyezve a magyar posta árkalkulációja azonfelül gyorsasága a mértékadó, vagy a futárszolgálat.

A du. 4 óráig feladott rendeléseknél aznap lezajlik a dropship, magyarul a csomagok közvetlenül a vevőnek történő kézbesítése. Így az aznapi feladásnál a posta 1-2 nap leforgása alatt garantálja a küldemények átadását a teljes Magyarországon belül. Ez az időtartam ténylegesen is is megvalósul. A szállítmányozási szakszolgálatok (futárszolgálatok) egy napos teljesítést vállalnak.

Az összes küldeményt általában normál sürgősségi plusz lehetőséggel vesszük igénybe, amelynek ráadás díja nem haladja meg a 90 forintot sem.

A megrendelő igénybe vehet postai külön sürgősségi szolgáltatást is (EMS), amely garantálja, hogy az aznap leadott rendeléseket következő napra a kiszállító cég 5600 forint költség ellenében a nagyobb városok településein reggel 9 órára a kisebb mérető települések esetén maximum déli 12-ig kézbesíti.

A postahivatal normál elsőbbségi ellátása nem jelenti bizonyosan a rákövetkező napi kézbe adást, így amennyiben valakinek feltétlen kellenek következő nap az árucikkeink, abban az esetben igényelhet külön sürgősségi ellátást az úgynevezett EMS lehetőséget, amely esetén a postahivatal szavatolja a másnap délelőtti átadást.

Postázás díja, utánvétes ár, csomagolási költségek az igénylésnél

A postahivatali utánvétellel történő vétel egy többe kerülő lehetőség, mivel a termék árán felül a posta utánvételi szolgáltatás díját is a vevőnek kell kifizetnie, nem úgy, mint az előre történő utalásnál, mert annál cégünk átvállalja az összes kiszállítási továbbá más hozzá járuló kiadásokat.

A kézbesítési, becsomagolási, azaz utánvéti díj összege rendszerint kevésbé értékes termékek esetén 1500 forint alatti.

A nagyobb értékű, így némileg nehezebb csomagok esetében 1800-2200-2700 Ft is lehet, de a rendelésekor a kiszállítási árat közöljük pluszban a termék költségén kívül, ekképp részletesen tisztában lesz vele, hogy mennyibe kerül az egész igénylése összegezve.

Az aktuális kiszállítási, utánvétes, becsomagolási teljes összeget, ami pluszban rámegy a termék árára, azt a rendeléskor a számítógépes rendszer tételesen kiírja az Ön számára.

A lehető legalacsonyabb árú amellett legalkalmazkodóbb házhozszállítási módot ajánljuk Önnek a legnagyobb tapintatosság mellett.

Panaszok továbbá tennivalók a birtokba vétellel, szállítással kapcsolatban

Természetesen a szállítást valamint a postázást is csak emberek végzik, így időnként hibázhatnak. Ezzel nincs is probléma, tudniillik az összes bosszúságra létezik kiút a lehetséges kellemetlen problémák kiküszöbölésére.

Nem azt a fajta vagy darabszámú árut találta a küldeményben, mint amit választott a megrendeléskor

Mivel online kereskedésünknek naponta több száz megrendelést kell teljesítenie, így elképzelhető, hogy pillanatnyi oda nem figyelés folytán akaratlanul nem annyi vagy nem azt a fajta terméket tesszük bele a küldeménybe. Ezeknek persze meglehetősen kicsi a valószínűségük, viszont, ha ez történt Önnel, akkor sincsen gond, ugyanis nincs más teendője, mintsem az oldal alján levő levélküldő panelen írni számunkra egy reklamáló levelet, amit azonnyomban kivizsgálunk még azon a napon, valamint amennyiben ekképp történt, abban az esetben helyreigazítjuk a ballépésünket persze grátisz.

Az árut széttörten vagy szétszakadva kapta meg a csomagból elővéve

Sajnálatosan a postázás folyamán a nem jól kezelt valamint házhozszállított csomagok bizony sérüléseknek vannak kitéve. Ezekre a megsérült csomagokra a posta nyújt biztosítékot, vállalatunk nem tud kárpótlást nyújtani a más szállító vállalatok által rosszul kezelt sérülésekért.

Az efféle gond többnyire csupán roppant ritkán jött elő, pedig a megrendelők szóltak, hogy a buborékfóliás levél fel van szakítva, azonban attól még egyáltalán nem volt baja a terméknek, eszerint nem óhajtottak a feltételezhető kisebb baleseteken panaszkodni.

Nem kapta kézbe a küldeményt időben

Vállalatunk nagyon odafigyel a gyors, aznapi dropshipre (kiszállításra), így minden nap feladjuk a délután 4-ig lebonyolított megrendeléseket. Ezeknek egy, vagy maximum két nap leforgása alatt oda kell érnie az egész hazánkon belül akárhová. Hogyha 2 napon belül nem kapta meg a küldeményét, akkor mindenképpen jelezze ezt számunkra oly módon, hogy a Kapcsolat menüponton keresztül egy üzenetet küld a problémájáról, amelyben írja le, hogy mely adatokkal azonkívül milyen féle árucikket igényelt, amely eddig nem érkezett meg.

Annak, hogy miért nem kapta kézhez a küldeményét, véleményünk szerint az alant olvasható okai lehetnek:

•             Nem kapott üzenetet, emiatt nem ment be felvenni a postára, amellett nekünk visszajuttatták a küldeményt. Ez a dolog általában a postahivatalban maradó csomagok esetén történhet meg, vagy olyankor, amennyiben a településen az utánvételes küldeményeket intéző csomagkihordó postás/szállító valamint a hagyományosnak mondható postás egészen más. Ilyetén feleslegesen panaszkodik a már talán régen ismert postásánál, mivelhogy nem is ő végzi az utánvételes küldemények hazaszállítási feladatát. Még szokásos címre történő házhozszállításnál is előfordul sokszor, hogy nem hagynak üzenetet, emiatt Ön nem tudhat a küldeményünkről és így egy-két nap elmúltával visszajuttatják a feladóhoz.

Azt ajánljuk, hogy feltétlenül hagyjon üzenetet számunkra, amennyiben a rendeléstől számított maximum 48 órán belül nem érkezett meg az ajánlva feladott utánvételes csomagunk, és mi eljuttatunk Önhöz egy küldeményazonosító számot (ún. RAG számot), amire kiadják Önnek értesítés hiányában is a csomagot. Szóval 48 óránál később semmilyen esetre se várjon, hanem írjon nekünk a Kapcsolat menüponton át egy levelet!

•             A küldemény a postán eltűnt. Ebben az esetben Önnek éppen úgy jeleznie szükséges számunkra, hogy a küldeményünk nem érkezett meg. Mi utánakeresünk, és feltéve, hogy elkallódott a termék, akkor ennek az összegét a posta cégünknek megadja, azonban még aznap, amikor ez tudomásunkra jutott és bebizonyosodott, hogy elveszett, akkor mi egyből feladjuk az Ön számára újból a kért árucikket és másnapra alighanem oda is ér.

Ilyesmire amúgy egyszer volt eddig precedens. Az a leglényegesebb, hogy ha nem érkezett meg a csomag, abban az esetben feltétlenül üzenjen nekünk, mert arról meg lehet győződve, hogy feladjuk aznap a délután 4 óráig kivitelezett rendeléseket!

•             Nem történt meg a küldemény postára adása.

Online kereskedésünknek mindig rendelkezésre áll raktáron akármely mennyiségű készlete, eszerint idestova garantált, hogy nem lesz olyan, hogy kifogyunk a gyógyszerkészítményekből, és nem tudjuk postára adni a kért árukat. Talán előfordulhat az, hogy a megrendelés megírását követően valamelyik levelezési rendszer nem küldi el az igénylést nekünk. Erre még nem tudunk egyetlen precedenst se.

 

Küldemény nyomkövetési vagy küldeményazonosító szám, úgynevezett RAG szám eljuttatása az Ön számára e-mailben, amennyiben eltűnt a csomag

Ha azt az információt kapja a postástól, vagy a postahivataltól, hogy semmilyen küldeménye nem jött Önnek, abban az esetben úgyszólván biztos lehet benne, hogy a postahivatalban elkeveredett a küldemény. Ilyenkor egy úgynevezett csomagokat nyomon követő RAG számot kérnek a megrendelőtől, mert minden csomagnak létezik egy saját azonosítószáma, ami alapján már kikeresik az Ön küldeményét a postahivatalban a számítógépükbe beírva. A küldeményazonosító RAG szám felmutatását, vagy bemondását minden esetben a postán kívánatos végezni, és nem a postásnak/futárnak mondani, hogy nézzen utána.

Eme küldeményeket azonosító szám általában 2 betűvel indul és 14 számból álló számsor követi. A két betű, mellyel kezdődik, az R és az L továbbá utána 14 darab szám.

A küldeményét 16 óráig bejelentett megrendelésnél még aznap feladjuk, és 1 vagy 2 nap múlva már kezébe is kapja. Feltéve, hogy maximum két nap múlva nem kapta meg, akkor okvetlenül küldjön nekünk a KAPCSOLAT menüpontban egy üzenetet a panaszával – adataival, és mi nyomban válaszolunk, amellett megírjuk az Ön számára ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési RAG számot. Eme RAG számmal be tud sétálni a postahivatalba, ahol már a számítógépbe begépelve pontosan tudják, melyik csomagról érdeklődik, továbbá kikeresik az Ön számára.

Tapintat, csomag kinézete- külleme

Kereskedésünk lényegbevágó irányvonala a titoktartás! A megrendelése semmilyen esetben se fog kitudódni senki felé, azt más embernek nem adjuk oda. A legtöbb ügyfélnek komoly nehézséget okoz, hogy hová is rendeljék a csomagot, nehogy valaki is meglássa. A szüleinél illetve más közös háztartásban, lakásban lakik valakivel és ezért nem akar kényelmetlen kíváncsiskodást, eszerint bukkan fel a téma, hogy hová is rendeljem a küldeménytő

A válasz nagyon könnyű továbbá persze a legtapintatosabb. A postára postahivatalban maradó küldeményként. Az okból is olyan kellemes ez a lehetőség, mert Önnek még a személyes adatait sem szükséges nekünk megírnia, hanem csupán annak a postahivatalnak a számát illetve a címét (minden település főpostája az 1. számú posta), amit a postakeresőnkből fog tudni kikeresni. Azért ez nem ilyen egyszerű, jó néhány információ azonfelül dolog van a postahivatalban maradó küldeményeknél. Ha postahivatalban maradó küldeményt kíván választani, azaz hogy, hogy a postahivatalban benn maradhasson a küldeménye és ne küldjék ki, akkor az alábbiakat okvetlenül böngéssze át precízen: szállítás postán maradó küldeményként!

A tasak illetve a levél látványa

A házhozszállított csomagok külleme továbbá látványa eléggé egyszerű, semmi nem jelzi a tartalmat. A feladó magánszemély lesz a kényelmetlen kérdések mellőzése okán. A küldeményt szokásosan levélként küldjük, mert így kevesebbe kerül a csomagnál. A küldemény (levél) egy légbuborékos fóliával bélelt boríték, amelyet nem lehetséges kitapintani se, azonfelül ezért nem szokott megsérülni sem a boríték tartalma, nálunk a medicinák.

A mérsékeltebb értékű illetve súlyú- illetőleg térfogatú rendeléseket szóval egy béléssel rendelkező levélben küldjük, melynek formája az alábbi képen figyelhető meg:

A komolyabb árú, illetve nehezebb, nagyobb mérető rendeléseket dobozban küldjük.

Amikor felhívjuk Önt a megrendeléskor megadott számon

A rendelésben jelzett telefonszámon csupáncsak teljesítési, hazaszállítási bajok esetén telefonálunk Önnek a legvégső esetben, feltéve, hogy e-mailjeinkre nem felel egyáltalán. Az igénylés visszaigazolása céljából semmi esetre sem értesítjük telefonon, hanem mindössze egy elfogadó e-mailt írunk Önnek.

Még abban az esetben hívnánk fel Önt, ha sürgős házhozszállítást választ a következő napra. Ha tán a közölt megrendelési adatokból hiányzik valami, aszerint nem tudjuk teljesíteni a rendelést. A hívásnál mindenkor az igénylést leadó embert hívjuk a telefonhoz, és meggyőződünk afelől, hogy kivel beszélünk, valamint ha felesége vagy valamelyik barátja vagy rokona veszi fel a telefonját (mobilját), abban az esetben se idegeskedjen csak egy eltévedt hívás voltunk rejtett számról, amit nem is tudnak visszahívni, és visszakeresni. Ezzel Önnek nem lesz kínos szituációja! Eszerint a tapintat maradéktalan.

 

Jótállás

Gyógyszerértékesítő cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség összes jogosultságával rendelkezik, valamint valamennyi gyógyszerére pénz visszaadási vagy csere szavatosságot ad kedves megrendelőinek!

Világhálón működő gyógyszerkereskedésünkben soha nem eshet meg semmilyen körülmények között sem, hogy az engedély nélküli gyógyszerforgalmazókhoz hasonló módon leutánzott termékeket postázzunk az Ön számára. Kereskedésünk jó hírneve, hivatalos üzemeltetési jogosultsága, internetes patikai azonkívül gyógyszer forgalmazási engedélye okán sem engedhetné meg, hogy lemásolt termékeket adjon el, mert olyankor bevonják a vállalat összes jogosítványát. Elvennék státuszát, pedig mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 normál gyógyszertárral állunk szerződésben. Ezen kívül még 18 országban működnek jól prosperáló internetes gyógyszertáraink.

Alább ismertetjük Önnel azt a három legkomolyabb szövetséget és testületet, amik a patikák, amellett netes gyógyszertárak működtetését, szolgáltatásait, valamint a megrendelt, illetőleg kiszolgáltatott gyógyszereket vizsgálják amellett ellenőrzik, rossz színvonal esetében beszüntetik a gyógyszerkereskedés üzemeltetését, valamint bevonják az üzemeléshez kellő jogosultságait.

•             FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

•             CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

•             VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a Kapcsolat menüpontnál megnézhetőek az összes céges adatunkkal együtt.

Ezeknek a hiteles iratoknak a megnézésével már világosan láthatja, hogy vállalatunk egy törvényesen üzemelő online gyógyszertár, és nem a pár tucatnyi engedély nélküli hamisított gyógyszerértékesítő weboldalak valamelyike, amelyekre a HENT (Hamisítás Elleni Nemzetközi Testület is rátereli a figyelmet.

Cégünk ezen kívül csere garanciát, végső esetben pénz visszaadási garanciát is szavatol az összes gyógyszerére, az alább felsorolt garanciális kritériumok mellett, amennyiben:

•             Ön felnőtt korú.

•             Ön nem szedett kábítószert, tudatmódosító anyagot alkalmazás folyamán és/vagy azt megelőzően.

•             Ön tiszteletben tartotta a tablettára vonatkozó betegtájékoztatót teljesen.

•             Ön nem használt koffeint, taurint, és alkoholt tartalmazó ennivalót, innivalót, illetve egyéb más terméket a szer használata mellett és/vagy azt megelőzően.

•             Ön nem kínlódik szív, máj, vese, tüdőbetegségben amellett nem használ erre/ezekre tablettákat.

•             Ön nem szed nitrát összetételű, vagy egyéb további értágító, erős vérnyomás csökkentő, vagy vízhajtó medicinákat.

•             Ön nem szenved pánikbetegségben, nincs pszichológiai gondja, és nem alkalmaz antidepresszánsokat.

•             Önnek önhibáján kívüli okokból nem volt hatásos eme szer.

•             Ön beleegyezik abba, hogy IP címét valamint adatait szerverünkön tároljuk.

Ha eleget tett eme pontok követelményeinek, amellett a tabletta önhibáján kívül nem volt eredményes az Ön számára, visszafizetjük a medicina összegét, vagy esetleg elcseréljük egy eltérő hatóanyagú gyógyszerre elsőként.

Pénz visszafizetési vagy kicserélési jótállás érvényesítésének gyakorlata

Ha bekövetkezett, hogy Ön minden elvárást betartott és még úgy sem segített a portékánk, abban az esetben kiválaszthatja, hogy az összeget szeretné megkapni, vagy kicseréljük a gyógyszerét egy különböző hatóanyagú gyógyszerre. Alapvetően felkínálunk az Ön számára egy további hatóanyagú csereterméket, amelyet teljesen grátisz kézbesítünk Önnek. 99 %-ban a más különböző alapanyag már garantált győzelem szokott lenni, mert megeshet olyan dolog hallatlanul ritkán, hogy egy hatóanyag valamiért nem hatásos egy embernek. Azonban ha megpróbál egy további alapanyagú szert, abban az esetben megdöbben a megelégedettségtől, és máshogy áll vállalatunkhoz.

Ha vissza akarja igényelni az árát

Akkor nincs más dolga, mint, hogy írjon számunkra a Kapcsolat menüpontba egy panaszos e-mailt, és kap egy Claims Identification Number-t, vagyis egy panaszbejelentő azonosító számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, küldjön a cégünknek egy kérvényező levelet a postán arra a névre valamint címre, melyről a küldeménye érkezett. Ebben a levélben azt kérjük, írja oda az Ön becses nevét, személyi adatait, azonfelül a előforduló bonyodalmát a patikaszerrel összefüggésben. Kérjük, tájékoztasson minket e levélben, hogy mifajta eredményt és mellékhatást érzékelt az orvosság szedésekor, illetve az összes, a hatással összefüggésbe hozható tettét. Pl. ivott-e koffeint tartalmazó italokat, illetve alkoholos ital a használata előtt illetőleg közben, illetve alkalmazott-e együtt vele másik orvosságokat, és hogy mennyi idős. Hogyha feladta ezt offline kézzel írt levelet a házhoz szállításkor kapott névre és postafiók címére, akkor kérjük, juttasson el számunkra még egyszer a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy rövid üzenetet, melyre 24 órán belül válaszolunk.

Hogyha megjött gyógyszerkereskedésünkhöz az írásos levele és azt feldolgoztuk (4-10 nap), akkor még ellenőrizzük, hogy mi történhetett, továbbá amennyiben Ön az ismertető alapján járt el továbbá valamennyi lényeges elvárásunkat követte, abban az esetben jogosult a garanciára, eszerint visszautaljuk Önnek az árát! Nagyon kérjük, ebben az esetben ne feledkezzen el a kézírásos levelében jelezni az utaláshoz nélkülözhetetlen személyi adatokat. Pusztán kézírásos kérvényt hagyunk jóvá, miután azt le kell fénymásolnunk továbbá bevinni a központunkba adminisztrálni. Hogyha bármely adatát nem küldi el, ami kell a pénz visszaadási jótállás érvényesítéséhez, abban az esetben az utalást nem tudjuk véghezvinni. Először, kérjük, legyen szíves, küldje vissza nekünk a megrendelt medicinát, ami nem segített, és mi kontrolláljuk, hogy cégünktől ered-e. A megrendeléskor mindig egy jól elrejtett megjelölést rakunk a gyógyszer dobozára, levelére, ezért megismerjük, hogyha nem cégünktől ered a visszaadott holmi. A pénz visszafizetési garanciát csupán akkor áll módunkban érvényesíteni, amennyiben a patikaszer buborékfóliás leveléből kizárólag szigorúan legfeljebb egy szem nincs meg, illetve gél esetében 1 zacskó. Amennyiben egynél több szem nincs benne, onnantól kezdve már nem tudjuk egyik fajta garanciát sem biztosítani az Ön számára még aktív panaszbejelentés esetén sem!

Hogyha Ön a garanciáját meg szeretné kapni, akkor legyen szíves, a Kapcsolat menüponton át írjon nekünk egy levelet, csatolva hozzá a Claims Identification Number-t, értsd egy egyedi panaszbejelentő azonosító számot, valamint tüntesse fel a bankszámlaszámát azonfelül az átutaláshoz szükséges összes adatot. Amennyiben ezen adatokat délután 4 óráig megírja nekünk, abban az esetben még azon a napon visszatérítjük a kiadását, ami 1 napon belül célba ér a számlaszámára. Erről egy képernyőképet tárolunk, feltéve, hogy netalántán nem hinné el nekünk, hogy utaltuk a pénzt Önnek. Az igénylés lefolytatásával ezeket a kritériumokat Ön elfogadja.

Ha ki akarja cserélni a gyógyszert

Amennyiben Önnek valamiért nem volt hatékony az elküldött termékünk, vagy nem reagált jól pont arra a hatóanyagra, ámde a pénzzel nem jut előbbre, hanem inkább próbálkozna egy tesztelne egy eltérő hatóanyagú gyógyszert, akkor kérjük, juttasson el számunkra egy panasztevő üzenetet a KAPCSOLAT menüpontban. Ekkor kapni fog egy Claims Identification Number-t, úgymond egy reklamációs azonosító számot.

Aztán küldjön nekünk egy kézírásos offline kérelmet arra a névre és címre, ami a megrendelt csomag átvételekor annak küldőjeként szerepelt! Ebben a kérvényben kérjük, írja meg az Ön becses nevét, személyes adatait, hogy milyen lakcímre vagy postacímre kéri pontosan a csere terméket amellett még azt is, hogy mire óhajtja, ha kicserélnénk a készítményt! Alapesetben felkínálunk az Ön számára a hozzáértésünk szerint egy attól különböző alapanyagú gyógyszert, mely cégünk farmakológusai szerint már bizonyosan eredményes lesz. Hogyha a 2 portéka költsége közt eltérés van, ez utalással, egyeztetés után lebonyolítható.

Ezt követően Önnek visszaigazoljuk a kérelmét, ami után nincs más dolga, mint hogy feladja postahivatalban ajánlott levélként, a kézírásos papír alapú kérelmet (ami tartalmazza az adatait, telefonszámát, a cserélendő gyógyszer nevét, a Claims Identification Number számával, úgymond az egyedi panaszbejelentő azonosító számával együtt); és a megrendelt csomagján szereplő Feladó nevére valamint postafiók címre (ez ugyanis a vállalatunk) a megmaradt és megkezdett szert szíveskedjék visszajuttatni.

Amennyiben megérkezett vállalatunkhoz a nem megfelelő áru, az Ön személyes adatai azonkívül a Claims Identification Number (reklamációs azonosító szám), olyankor azt feldolgozzuk és néhány napon belül a levelében található adatok alapján házhoz szállítjuk Önnek a csere terméket. A kézzel írt offline (papír alapú) kérelemre azért van szükség, mert cégünknek le szükséges fénymásolnia a számunkra küldött levelét és el kell juttatnunk a központba az irat rögzítése érdekében.

Oldalunkon fontos szállítási információk szerepelnek, amik segítenek a termék megrendelésekor. Részletesen írunk a fizetési módokról, a kiszállítás lehetőségeiről, hogy eldönthesse, melyiket választja.